Durerea de genunchi. Cauze si diagnostic

Inflamația tendoanelor genunchiului, Tendinita genunchiului

  • Urmatoarele exercitii sunt OK daca nu provoaca durere sau tumefactie: Exercitii de ridicare a membrului in extensie Bicicleta medicinala saua sus, rezistenta minima Presa de picioare nu lasati genunchii sa se intoaie mai mult de 90 de grade Exercitii ale muschiului cvadriceps Program de exercitii Urmatorul program de exercitii ar trebui urmat sub supravegherea atenta a unui doctor sau a unui kinetoterapeut.
  • Sindromul tendonului iliotibial — o afectiune a genunchiului Din Articole Cauze Acest sindrom este cauzat de o inflamatie a unei portiuni a tendonului tendinitadatorata frictionarii acestuia de condilul lateral de la nivelul genunchiului.
  • Numește medicamente pentru articulații rumalon
  • Boli inflamatorii ale articulațiilor și ligamentelor
  • Tendon genunchi
  • Colagen in ce alimente se gaseste
  • Dureri articulare de la sold
  • Prognosticul este de obicei bun, desi pot fi necesare interventii chirurgicale, conform medicinenet.

Categories Tags Inflamatia sau umflarea tendoanelor din jurul articulatiei genunchiului este mentionata ca tendinita la genunchi, si este una dintre cele dureri articulare tuse comune cauze de dureri la nivelul genunchiului. Exista mai multe tendoane in jurul articulatiei genunchiului, dintre are amintim cvadricepsul, pes anserinus, popliteu si tractul iliotibial.

Tendinita patelară

De obicei, unul sau mai multe dintre aceste tendoane, care sunt implicate in inflamația tendoanelor genunchiului la genunchi, se insera la nivelul tibiei. Aceste tendoanele ajuta la efectuarea miscarilor piciorului si gambei.

La oamenii in varsta, tendoanele si alte tesuturi din organism sunt slabite si devin fragile, ceea ce face ca tendinita sa apara mai frecvent la persoanele inaintate in varsta. Alergatorii de varsta mijlocie sunt supusi mai des la acest risc. Oamenii, care practica un sport cu schimbari rapide de directie, sunt predispusi la a dezvolta tendinita la genunchi, asa cum sunt cei care joaca sau fac exercitii pe suprafete inegale.

Tendinita la genunchi este mai frecventa in randul alergatorilor, schiorilor, jucatorilor de baschet, tenis, inclusiv a jucatorilor de fotbal. Semnele si simptomele tendinitei la genunchi Primul semn va fi o usoara durere in apropierea articulatiei genunchiului, de obicei, in timpul activitatii.

inflamația tendoanelor genunchiului

In cazul in care activitatea este continuata, durerea creste in intensitate, mai ales in timpul activitatii, dar inflamația tendoanelor genunchiului in repaus. Tendonul afectat va fi dureros la atingere. Urcatul scarilor, pozitia in sezut, si seara cand va odihniti, vor face durerea sa fie mai inflamația tendoanelor genunchiului. Umflarea genunchiului devine evidenta in jurul tendonului, iar zona devine rosie si calda. Acest lucru se datoreaza inflamatiei tendonului si acumularii de lichid.

inflamația tendoanelor genunchiului

Tratament pentru tendinita la genunchi Ideal este ca tratamentul sa inceapa tratamentul meniscului genunchiului deteriorat mai curand, pentru ca vindecarea sa fie mai rapida.

Vizita la medic este obligatorie. Odihna este esentiala pentru a permite tesuturilor deteriorate sa se vindece.

Patogenie Umărul este articulaţia cea mai mobilă a corpului uman. Responsabili de mobilitatea sa sunt mai mulţi muşchi dispuşi în straturi unul peste altul. O grupă musculară aparte, situată în profunzime, poartă numele de coafa sau manşeta rotatorilor, fiind alcătuită din 4 muşchi ce asigură prin acţiunea lor rotaţia umărului.

Aceasta poate dura mai multe saptamani, inainte ca persoana sa se poata intoarce la activitatile sportive complete. Revenind prea repede la antrenament, poate risca daune suplimentare si o accidentare mai grava.

Recuperarea pentru tendinita rotuliana

Gheata va reduce inflamatia si ajuta la ameliorarea durerii. Aplicati un pachet de gheata imediat ce simti durere si continuati aceasta procedura la cateva ore, pentru cateva zile, pana ce durerea se diminueaza. Pastrati pachetul de gheata pe genunchi pana la 15 — 20 de minute daca este posibil. Urmati un tratament cu antiinflamatoare locale: creme, si tablete pe cale orala.

Ridicati piciorul afectat in timp ce va odihniti, acest lucru ajuta la calmarea inflamația tendoanelor genunchiului, precum si la reducerea inflamatiei. In cazul in care simptomele s-au diminuat, reveniti la activitate incet, pentru a permite tendonului si muschiului sa se vindece treptat.

inflamația tendoanelor genunchiului

In cazul in care aceste cai de atac nu dimineaza durerea, sau daca tendinita la genunchi revine, ar  trebui sa faceti o infiltratie locala cu un antiinflamator. Unul dintre cei mai importanti parametrii in tratamentul acestei afectiuni este reprezentat de  recuperarea medicala.

tendon genunchi

Pacientul trebuie sa urmeze programe complexe de fizio- kinetoterapie, sub indrumarea unei echipe medicale supraspecializate. Andrei Ioan Bogdan va recomanda clinica Centrokinetic, un centru de referinta in recuperarea medicala a pacientilor. Toata activitatea medicala este supravegheta la Centrokinetic de echipa dlui doctor, inflamația tendoanelor genunchiului din medici ortopezi, de recuperare, fiziokinetoterapeuti si maseori ultraspecializati.

Pentru mai multe informatii si programari, sunati la numarul: inflamația tendoanelor genunchiului accesati site-ul:  www.

Urmati aceste sfaturi pentru a preveni tendinita la genunchi: —Incalziti-va si relaxati-va atunci cand incepeti o activitate, un sport sau un antrenament de forta. Acesti pasi sunt vitali in prevenirea oricarui accident, pentru inflamația tendoanelor genunchiului este necesar sa pregatiti muschii si articulatiile pentru activitatea ce urmeaza.

Concentrati-va pe exercitii care sa tonifieze toti muschii picioarelor, si care sa faca tendoanele mai puternice. Pantofii care ajuta la prevenirea tendinitei la genunchi, trebuie sa sustina bine glezna si sa contina material de amortizare pentru picior. Purtand pantofi speciali pentru sport, va ajuta sa evitati lezarea picioarelor.

Reluati incet activitatea pentru a nu leza mai tare genunchiul.